Kaip ir daugumai lietuvių, mums taip pat pigūs skrydžiai į įvairiausias Europos vietas leido pamatyti šiek tiek toliau savo nosies. Norite sužinoti, kur mums pavyko nusigauti? Ogi ten pat, kur pigios keliones galėtų būti ir jūsų pasirinkimas. Štai keletas naujienų apie jas.

Kelionė į Paryžių

Viena įdomesnių nutikusių kelionių prasidėjo tuo, kad pasirodė pigūs skrydžiai į Paryžių. Būtent dėl jų mes su mama aplankėme šį pasakišką miestą. Mamai tai buvo pirmoji kelionė, ir jos metu ji suprato, kad gali gyvenime būti ir geresnių dalykų už namo remontą. Man teko būti labai stipriu žmogumi, kuris ne tik orientuojasi už save, bet ir prižiūri, kad mamai nieko nenutiktų. Ji tikrai kaip pakvaišusi vis bėgo tai į vieną, tai į kitą pusę, vos išlįsdavome iš požeminio metro. Vis dėl to, tokie pigus skrydziai nebuvo tokie pigūs, kaip atrodė iš pirmo žvilgsnio. Jeigu, sakykime, pigus skrydziai į vieną pusę vienam žmogui kainuoja kokia 20 eurų, tai dar reikia pridėti bent 30 už tą atstumą, kurį nuvažiuojate nuo vienos oro uosto, iki paties miesto. Juk iš tiesų lėktuvas ir leidžiasi ne tame oro uoste, kuris visiškai prie pat miesto. Jis leidžiasi gerokai toliau. Lietuvoje tokiu atstumu pastatytas oro uostas jau nebesivadintų to miesto, netgi tos apskrities. Tačiau viską vertinant dideliais Paryžiaus mastais, galima įžvelgti logikos dėl tokių pavadinimų.

Aplankant Italiją

Kitos pigios keliones prasidėjo prieš 7 metus. Tada su drauge rinkomės kelionę. Nežinojome, kas nugalės. Ar tai bus pigus skrydziai i Londona, ar mes išvyksime į šiltus kraštus. Tada nusprendėme, kad atsibodo lietuviška žiema, ir reikia keliauti ten, kur šilčiau. Taigi, nusipirkome bilietus į Romą. Tai reiškė, kad laukia daug nepaprastų įspūdžių. Kai lankėmės Italijoje, buvome vieną kartą kvailai apvogtos, bet tai nebuvo taip svarbu. Svarbiau buvo tai, kad buvo iš tiesų labai smagu leisti laiką ten. Po to nutikimo laikėmės labai atsargiai, niekur nevaikščiojome naktimis. Iš tiesų, labai daug pačioje Romoje vaikšto benamių, kurie siūlo įvairiausias mokamas paslaugas. Tačiau pigūs skrydžiai is Kauno ar kito miesto apie tai nekalba. Lankstinukuose matome tik gražiai apšviestą Koliziejų ir visokias kolonas. Kas iš dalies atitinka realybę, nes ten nuvykę tikrai pamatai tą visą puikiąją Antikos kultūrą ir istorines liekanas. Taigi, kelionė mums tikrai patiko. Tuo labiau, kad pigūs skrydžiai iš Vilniaus tiesiai buvo.

Nusprendėme, kad dar reikia aplankyti ir Neapolį. Taigi, kitais metais dar kartą keliavome į Italiją. Daug kas kalba, kad Neapolis dabar, kaip uostamiestis, yra labai prastos būklės. Kad ten didesnis nusikalstamumas, be galo daug nelegaliai gyvenančių kriminalinių asmenų. Tais metais tokio dalyko nejautėme. Tiesiog buvo smagu pažinti šį gražų ir labai jaukų miestą, kur gatvelės siauros lyg šaligatviai, ir eismas primena Indiją – viena gatvele į abi puses važiuoja automobiliai, dviračiai, motociklai, vaikšto žmonės ir netgi vyksta lauko prekyba vaisiais. Tai tikrai padarė įspūdį.

Kitais metais mūsų laukia tikriausiai pigūs skrydžiai i Amsterdamą, nes ten mes norime pagaliau pabandyti atšvęsti kokią nors šventę. Juk tiesiog sklinda legendos apie laisvą atmosferą mieste, olandų draugiškumą. Visi žino, kad tai pati geriausia vieta šventėms, ypač, jeigu mėgsti šiltą orą ir atostogas po giedru dangumi.

Ankstesnis straipsnisKą daryti su senais baldais?
Kitas straipsnisKokybiškas vanduo, šilti namai, jaukumas – įgyvendinama su e-aquajazz.lt

Komentuoti

Please enter your comment!
Please enter your name here